es

|

va

|

en

|

fr

|

de

Inici-

Notícies

Programa de festes de Pego

18 juny 2019

Divendres, 21 de juny

9.00 h Tir i arrossegament al camí de Sant Antoni.

11.30 h Celebració de Sant Joaquim, patró dels jubilats, amb una cercavila des de la Llar dels jubilats fins l’església de l’Assumpció.

12.00 h Missa.

14.00 h Dinar a la Llar dels jubilats.

21.00 h V Repte “24 hores de running” a la pista d'atletisme del Pujol. Organitzat pel Club Dorsal 19.

21.30 h Sopar al Passeig Cervantes amenitzat per un conjunt musical.

 

Dissabte, 22 de juny

9.00 h Tir i arrossegament al camí de Sant Antoni.

20.00 h Concert de Festes a càrrec de l’Agrupació Musical de Pego al Passeig Cervantes, junt a la font de les Nimfes.

20.00 h Concurs nocturn de paelles Vila de Pego al carrer Calvari Vell organitzat pel “Club de Caça i pesca de Pego”. Estarà amenitzat per un conjunt musical.

23.00 h Nit de Rock al recinte multiactivitats “La Trilladora” amb els següents grups: TESA, REACCIÓ, AUXILI, MAFALDA i DJ MACONDO. Entrada gratuïta i servei de barra oferit per associacions festeres del poble. 

 

Diumenge, 23 de juny

9.00 h Tir i arrossegament al camí de Sant Antoni.

8.30 h Despertà en honor a Sant Cristòfol pels carrers del poble.

11.00 h Missa en honor a Sant Cristòfol a l’església de l’Assumpció. Acte seguit, desfilada de vehicles. Itinerari: passeig Michel, carrer Dénia, Avinguda de Fontilles, Sant Rafel, Sant Carles, Cervantes i Pla de la Font. En l’encreuament del carrer Sant Agustí i Llavador es beneiran els vehicles.

19.00 h Processó del Corpus pels carrers del poble.

22.00 h Actuació de la Universal Chamber Orchestra al Teatre Municipal. Entrada gratuïta.

 

Dilluns, 24 de juny

10.00 h Dia dels xiquets al Passeig Michel amb activitats aquàtiques. No oblideu portar-se la “rodeta” per poder llançar-se a la pista relliscant.

 

Dimarts, 25 de juny

10.00 h Dia dels xiquets al Passeig Cervantes. Activitats gratuïtes per als xiquets durant tot el matí.

 

Dimecres, 26 de juny

6.00 h Muntatge del castell de Moros i Cristians al Passeig Cervantes. També es col·locaran les banderes a la façana de la casa del poble.

10.00 h Torneig 3x3 de bàsquet al Passeig Cervantes organitzat pel CB Pego.

19.00 h Musical infantil “Nunca Jamás” al Poliesportiu Municipal. Entrada gratuïta

22.30 h Musical “Acrobatic Dance” al Poliesportiu Municipal. Entrada gratuïta.

 

Dijous, 27 de juny

11.00 h Els representants de la Junta Central visitaran les diferents càbiles, a fi de fer oficial el començament de la festa de Moros i Cristians.

20.00 h XXVII Desfilada infantil de Moros i Cristians. Encetarà la desfilada el bàndol moro seguit del bàndol cristià.

Itinerari: creu de Sant Miquel, C/ Sant Miquel, Capità Cendra, Sant Jaume, Sant Agustí, Pla de la Font.

00.00 h Ball de la capitana al Pla de la Font amb l’orquestra “La Tribu”. Barra amb preus populars.

 

Divendres, 28 de juny

7.00 h Diana des de l’oficina de Correus a càrrec de les filades mores Al-Hagamba-Muza, Feixucs i Ha-Ben-Sahines. Passacarrer per tot el poble.

20.00 h Entradeta-parlament. Itinerari: creu de Sant Miquel, C/ Capità Cendra, C/ Sant Jaume, C/ Sant Agustí fins al Pla de la Font, on la filà ambaixadora Almogàvers, posarà en escena l’ambaixada-parlament.

Al llarg de la nit, hi haurà revetlles en les diferents càbiles.

 

Dissabte, 29 de juny

11.00 h Partit de futbol de veterans entre les llegendes del Pego CF i les de l’UE Oliva. Al camp de futbol Cervantes.

20.00 h Desfilada Mora.

Itinerari: C/ Sant Rafel, Plaça del Mercat, C/ Poeta Llorente, C/ Major, Plaça de l’Ajuntament, C/ Ecce-Homo, C/ Capità Cendra, C/ Sant Jaume, C/ Sant Agustí, Pla de la Font, Passeig Cervantes per l’esquerra fins l’encreuament amb el C/ Pere Sala.

00.00 h Ball de Moros i Cristians al Poliesportiu Municipal. Actuació de l’orquestra Mónaco seguida de Discomòbil a càrrec de la discoteca Falkata.

 

Diumenge, 30 de juny

12.00 h Cercavila informal de totes les filaes pels diferents carrers del poble, fins concentrar-se a les 13.00 h al Passeig Cervantes, on s’oferirà una pallorfà popular.

20.30 h Entrada cristiana amb el mateix recorregut que l’entrada mora. 

 

Dilluns, 1 de juliol

20.00 h Concert a càrrec de la Banda de cornetes i tambors de la confraria de l’Ecce-Homo al Passeig Cervantes.

20.30 h Concert del cantautor valencià Jonatan Penalba al Passeig Cervantes.

 

Dimarts, 2 de juliol

9.00 h Exposició de la imatge del Santíssim Ecce-Homo a la Capella de l’Ecce-Homo per a la seua veneració, culte i peticions. Aquest serà l’únic dia de l'any en que es trobarà dalt de la taula de l’altar de la capella per tal de donar-li culte i que les persones puguen apropar-se a la imatge. Es mantindrà a l’altar fins les 13.00 h.

19.00 h Partides de pilota al carrer Pere Sala.

19.30 h Solemnes Vespres de l'Ecce-Homo a la seua capella per commemorar la festa anual de la Germandat Sacerdotal del Santíssim Ecce-Homo. A continuació, trasllat de la imatge a l'església parroquial de l'Assumpció.

20.15 h Concert de Festes amb “La Clandestina” a la placeta de l’ermita de Sant Josep.

00.00 h Aurora en honor al Santíssim Ecce-Homo pels carrers del poble. Eixida des de la Capella.

00.30 h Revetlla a càrrec de l’orquestra Crash al Pla de la Font amb servei de barra a preus populars a càrrec de les associacions del poble.

 

Dimecres, 3 de juliol. Dia de La Sang. Dia del Santíssim Ecce-Homo, patró de Pego.

8.00 h Volteig general de campanes.

11.30 h Solemne missa concelebrada pels sacerdots de Pego.

13.00 h En acabar la missa, mascletà aèria a la Plaça de l’Ajuntament. Després, visita a la Residència Sant Joan de Déu.

19.00 h Tradicional repartiment de la murta.

21.00 h Solemne processó. Itinerari: plaça de l’Ajuntament, plaça Mayorazgo Cendra, Ramón y Cajal, Camilo Pérez, Jaume I, Major, plaça l’Ajuntament, Ecce-Homo.

En acabar la processó, podrem gaudir d’un espectacle a la plaça de l’Ajuntament de llum, imatges, so i foc, que representarà en pocs minuts el nom de PEGO.

 

*La Regidoria de Festes no es fa responsable dels possibles canvis i/o modificacions que puguen  haver al respecte del Programa de les Festes Patronals 2019.

 

Documentos

Programa (302,11 KB)

Enviar
He llegit i accepte la política de privacitat

Subscriure's al nostre butlletí

Li notificarem dels esdeveniments futurs i les últimes notícies