es

|

va

|

en

|

fr

|

de

Inici-

Notícies

Pego presenta dos nous productes turístics per captar el turisme de proximitat

21 gener 2019

L'Ajuntament de Pego va presentar divendres passat la seua nova marca turística i dos nous productes turístics del poble davant de les 500 persones que van omplir de gom a gom el Teatre municipal.

 

La regidora de Turisme, Rosa Maria Ferrer, va explicar que amb la nova marca turística s'ha buscat destacar l'autenticitat de Pego, basada en tres aspectes: “som únics perquè no hi cap poble com Pego, som autèntics perquè hem sabut mantindre la identitat i estem per descobrir perquè no estem massificats”. Esta particularitat de Pego ha sigut transmesa en la nova marca amb l'eslogan “El cor de la Marina”, que precisament remarca la forta identitat d'este poble. A nivell visual, s'ha donat tot el protagonisme al paratge natural que fa únic a Pego: la Marjal. El vol d'una garsa és el dibuix que representa la natura viva del parc, acompanyada d'elements que suggereixen els canyars però també les muntanyes que envolten el poble i, per descomptat, el blau de l'aigua, allò que distingeix a Pego de la resta dels pobles.

 

En el mateix acte es van presentar els dos nous productes turístics que ha llançat Pego. Estan adreçats a captar visitants de proximitat, de les comarques centrals valencianes i de ciutats grans com ara València, Alacant o Elx; sobretot turisme familiar. Els packs, batejats com a Bullent (el d'un dia) i Ambra (el de dos dies) es poden reservar a partir de 40 euros per persona. Amb els dos packs, els visitants gaudiran de la natura única de la Marjal en un recorregut en bici per tot el parc, d'un esmorzar amb suc de taronja ecològica, d'un passeig en barca pel Salinar, de les panoràmiques de la Muntanyeta Verda, de la gastronomia tradicional de Pego i el seu arròs en crosta; del centre històric de Pego; i, en el cas del pack Ambra, d'una nit d'allotjament, esmorzar i una ruta senderista.
La web de la campanya és www.pego.org/elcordelamarina

 

Vídeo protagonitzat per Eugeni Alemany

Per a donar visibilitat a estos nous productes, s'ha realitzat un vídeo que està protagonitzat pel comunicador valencià Eugeni Alemany. En la presentació, Alemany va afirmar que “ha sigut un plaer participar en esta campanya perquè Pego és un poble que m'estime molt”. I va explicar que el parlar dels pegolins s'ha inclòs com un element turístic més “perquè jo crec que a la gent que li agrada la llengua també li interessarà vindre a sentir-vos parlar”. El vídeo ha tingut 4.000 reproduccions en les primeres 20 hores.

 

Tant la marca turística com la campanya i el vídeo han sigut desenvolupats i realitzats per l'agència Salabre Comunicació i Marketing Online.

 

Per la seua banda, l'alcalde Enrique Moll va destacar que “amb estos nous productes turístics i la marca que presentem volem captar turisme de qualitat, gent que vinga a passar el dia al poble, visitants que viuen prop de nosaltres” i alhora va anunciar que “la setmana que ve presentarem dos vídeos més amb les rutes senderistes com a protagonistes amb que volem cridar l'atenció del turisme nacional i estranger”.

 

Marca turística Pego

 

 

Enviar
He llegit i accepte la política de privacitat

Subscriure's al nostre butlletí

Li notificarem dels esdeveniments futurs i les últimes notícies

Ús de cookies

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant, considerarem que accepta el seu ús. Si continua amb la navegació, entenem que accepta la nostra política de cookies.