Buscador

14.Rafelet un flanet – V – 20m
    15.Caldetes – V+ – 20m

Cóm arribar:

L'accés és molt fàcil, seguint el camí que està al final del Passeig del Calvari. Quan arribem al barranc, a mà esquerra veurem les indicacions. L'escola d'escalada consta de dos sectors: sector d'Iniciació on tenim 13 vies equipades des de IV a 6b + / c de dificultat i d'uns 12 metres d'altura. És el primer sector que ens trobarem a uns 20 metres de l'aparcament. Seguint la direcció del barranc i pel sender que comença al mateix sector d'iniciació, arribarem al sector Placa del Sol amb 15 vies equipades d'uns 20 a 27 metres d'alçada des del V al 7c. És el sector més dur i espectacular. El material d'equipament és parabolt de 10 mm i cadenes amb mosquetó fix.

Per a més informació: Centre Excursionista de Pego - Tel. 622201044

8. Sexoooo tioooo!!!! – 7b ¿? - 30m
    9. Jo vull ser el rei lleó – 7a+ - 30m

COM ARRIBAR:

Des de Pego, agafar la carretera CV-700 direcció l'Atzúbia. Passat el poble i el desviament a Forna, trobarem la zona d'aparcament en el segon camí a mà dreta, dins del mateix barranc. Podrem vore l'escola d'escalada a la dreta. Per accedir a la paret haurem de seguir un sender que puja pel coll de la muntanya durant no més de 15 minuts, perfectament senyalitzat. L'escola d'escalada de l'Atzúbia té una orientació sud-est pel qual és preferible escalar per la vesprada, tot i que a l'hivern es pot escalar durant tot el dia. Aquesta escola d'escalada està equipada amb parabolts de 10 mm.

Ús de cookies

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant, considerarem que accepta el seu ús. Si continua amb la navegació, entenem que accepta la nostra política de cookies.